TNS טלגאל, חברת הרייטינג הישראלית מקבוצת TNS ישראל מבצעת את סקר הצפייה בטלוויזיה בעזרת טכנולוגיית ה- Peoplemeter,
בתוקף חוזה עם הוועדה הישראלית למידרוג.
- מקור הידע למדידת הצפייה היא חברת TNS, Taylor Nelson Sofres, המבצעת את סקר הצפייה ב- 26 מדינות בעולם.
- נתוני הצפייה ניתנים לפיענוח רק בעזרת תוכנה מיוחדת המסופקת ע"י TNS טלגאל, חברת הרייטינג הישראלית בע"מ.
ב. המודל המתקדם
|
א. המודל הבסיסי
|
תוכנת ניתוח נתוני מערכת Peoplemeter
|
||
ניתוח נתוני פאנל לאורך זמן: 1. מחשב את הכיסוי והתדירות של הצפייה בתכניות/מקטעי זמן/מותגים ועוד (כלומר ניתוח Reach, Frequency, Loyalty וכד').
סוגי הדוחות שניתן להפיק: - Reach ונאמנות (Loyalty) לפי תכניות ולפי מקטעי זמן (Reach & Loyalty)
2. מודולי ניתוח פרסומות, מתייחסים לניתוח הפרסומות מבחינת המותג, משרד הפרסום, המפרסם, חברת האם, קטגוריות המוצר והקבוצה.
סוגי הדוחות שניתן להפיק : - רשימת תשדירים לפי מותג. מפרסמים , קטגוריות מוצרים וכו'). |
מנתח נתונים של תכניות, מקטעי זמן(כגון רבעי שעות) ומקבצי פרסום, לפי מספר גדול של חתכי אוכלוסייה.
סוגי הדוחות שאפשר להפיק כוללים:
- מקטעי זמן לפי ערוצים (Timebands). (Universes).
|
נתוני הצפייה מעודכנים מדי יום באתר זה וניתנים להורדה ע"י לקוחותינו לניתוח בעזרת תוכנת ה - InfoSys העומדת לרשותם. באופן עקרוני מדובר על 2 רמות של מודולים:
א. מודולים בסיסים. ב. מודולים מתקדמים.
כל המודולים בנויים במבנה דומה, ובכל אחד מהם המערכת כוללת מגוון רחב של דוחות המאפשרים לנתח נתוני צפייה בדרכים שונות, תוך התאמת עיצובם של הדוחות לצרכי המשתמש.
בנוסף לכך, אפשר להעביר את הדוחות בקלות רבה לתכנות/פלטפורמות אחרות כגון Excel או ייצוא ל-HTML, להמשך |
||
|
|
|